پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش

پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش

پیشینه ومبانی نظری روش های پرداخت پاداش
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 10
فرمت فایل docx
حجم فایل 737 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 67

پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش

فروشنده فایل

کد کاربری 3349

کاربر

پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

2-1- مقدمه.. 18

2-2- اهداف مدیریت منابع انسانی.. 18

2-2-1- هدفهای اجتماعی.. 18

2-2-2- هدفهای سازمانی.. 18

2-2-3- هدفهای عملیاتی.. 19

2-2-4- هدفهای فردی.. 19

2-3- جایگاه نظام پاداش در مدیریت منابع انسانی.. 19

2-4- رابطه پاداش و انگیزش.. 20

2-5- تعریف انگیزش.. 22

2-6- نشانه‌های انگیزش.. 23

2-7- نظریات انگیزشی.. 23

2-7-1- نظریه‌های محتوایی.. 23

2-7-2- نظریه‌های فرآیندی.. 28

2-8- انواع پاداش.. 33

2-8-1- پول.. 33

2-8-2- مزایا.. 34

2-8-3- مزایای غیرنقدی.. 34

2-8-4- پاداش درونی.. 34

2-8-5- پاداش بیرونی.. 35

2-8-6- نکاتی درباره اعطای پاداش درونی و بیرونی.. 36

2- 9- ارزیابی عملکرد و پاداش.. 37

2-9-1- تعریف ارزیابی عملکرد.. 37

2-9-2- خطاهای ارزیابی عملکرد.. 38

2-9-3- روشهای ارزیابی عملکرد.. 38

2-9-4- ارتباط سیستم ارزیابی عملکرد با پاداش.. 38

2-9-5- مدل جامع رابطه بین پاداش و عملکرد.. 40

2-9-6- فرایند مبادله.. 43

2-10- مبانی اعطای پاداش.. 44

2-10-1- عضویت در سازمان.. 44

2-10-2- حضور در سازمان.. 45

2-10-3- عملکرد.. 45

2-10-4- ارشدیت.. 46

2-10-5- تخصص.. 46

2-10-6- دشواری کار.. 46

2-10-7- قضاوت و تصمیم گیری.. 46

2-11- سیستمهای پاداش.. 47

2-11-1- محرمانه بودن پرداخت.. 47

2-11-2- سیستمهای پرداخت مشارکتی.. 48

2-11-3- سیستمهای پاداش قابل انعطاف.. 48

2-12- مدیریت پاداش کارکنان.. 49

2-12-1- اهداف مدیریت پاداش.. 49

2-12-2- مدل مدیریت پاداش کارکنان.. 49

2-12-3- عوامل اثر گذاری برخط مشی های مدیریت پاداش.. 51

2-13- ویژگیهای سیستم پاداش مؤثر.. 52

2-13-1- اهمیت.. 52

2-13-2- انعطاف.. 53

2-13-3- فراوانی(دفعات).. 53

2-13-4- آشکاری.. 53

2-13-5- توزیع منصفانه.. 54

2-14- برخی دلایل ناکام بودن پرداخت پاداش.. 55

2-14-1- چرا غالبا پاداشها ایجاد انگیزه نمی کنند؟.. 55

2-14-2- چرخه معیوب.. 56

2-15- سیستمهای مشوق.. 57

2-16- برخی روشهای متداول پرداخت پاداش به مدیران.. 58

2-16-1- روشهای سنتی.. 58

2-16-2- روش های تعدیل شده.. 61

2-16-3- شیوه های متداول اعطای پاداش به مدیران شرکتها در ایران 62

2-17- چارچوبی برای مدیریت پاداش برپایه ملاک(EBRM).. 63

2-18- نگاهی به وضع کنونی پرداخت پاداش در شرکت پارس خودرو.. 68

2-19- خلاصه فصل.. 69

2-1- مقدمه

در بررسی موضوع پاداش و قبل از ورود به جزئیات بحث، تأمل بر این نکته می تواند راهگشا باشد که اصولاً نقش پاداش در تقویت یا تضعیف انگیزه افراد چگونه است؟ و هدف از تعریف پاداش به عنوان بخشی از نظام جبران خدمت افراد چیست؟ و این بخش کدام قسم از نیازهای آنها را برآورده می کند؟

همچنین بایستی سازگاری پاداش با اهداف مدیریت منابع انسانی، شرایط تشویق و ملاکهای اعطای پاداش، انواع پاداش، رابطه ارزیابی عملکرد با پاداش و ویژگیهای یک سامانه پاداش مؤثر و مطلوب و نیز اثرات تمایز قائل شدن میان پاداش و سایر ابزارهای جبران خدمت از جنبه های مدیریتی و روانشناختی را بررسی کنیم.

2-2- اهداف مدیریت منابع انسانی

به طور خلاصه اهداف مدیریت منابع انسانی را در 4 بخش؛ هدفهای اجتماعی، هدفهای سازمانی، هدفهای عملیاتی و هدفهای فردی می توان برشمرد.

2-2-1- هدفهای اجتماعی: عبارتست از داشتن مسئولیت اخلاقی و اجتماعی در برابر نیازها و چالشهای جامعه تا آثار منفی چنین نیازهایی را به حداقل برساند.

2-2-2- هدفهای سازمانی: عبارت اسـت از درک این نکتـه که مدیریـت منابع انـسانی به منظور تشریک

مساعی در اثر بخشی سازمانی به وجود می آید. این واحد به خودی خود یک هدف نیست بلکه واحدی است که به منظور ارائه خدمات به بقیه سازمان بوجود می آید.

2-2-3- هدفهای عملیاتی : عبارت است از حفظ و نگهداری مشارکت واحد مدیریت منابع انسانی در سطحی که متناسب با نیازهای سازمان باشد.

2-2-4- هدفهای فردی: عبارت است از کمک به کارکنان در دستیابی به هدفهای شخصی خود تا آنجا که این هدفها، مشارکت آنها را نسبت به سازمان تشدید کند. اگر قرار است که کارکنان، حفظ و نگهداری و برانگیخته شوند باید هدفهای شخصی آنها برآورده شود. درغیر این صورت ممکن است عملکرد و رضایت کارکنان کاهش یابد و آنان سازمان را ترک کنند. (جزنی، 1375؛22)

پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش | ARTICLEFARSI

پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش. پیشینه تحقیق,پیشینه تحقیق و مبانی نظری,پیشینه نظری روش های پرداخت پاداش,پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش,پیشینه ومبانی نظری,پیشینه ومبانی نظری روش های پرداخت پاداش,روش های پرداخت پاداش,مبانی نظری,مبانی نظری روش های پرداخت پاداش,مبانی نظری و پیشینه …

پیشینه ومبانی نظری روش های پرداخت پاداش – فایل ناب؛ دانلود …

۱۸ مهر ۱۳۹۶ – پیشینه و مبانی نظری روش های پرداخت پاداش. جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش). همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه. توضیحات نظری کامل در مورد متغیر. پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه.

مبانی نظری و پیشینه روش های پرداخت پاداش

۶ شهریور ۱۳۹۶ – مبانی نظری و پیشینه روش های پرداخت پاداش. ۲-۱- مقدمه. ۱۸. ۲-۲- اهداف مدیریت منابع انسانی.. ۱۸. ۲-۲-۱- هدفهای اجتماعی.. ۱۸. ۲-۲-۲- هدفهای سازمانی.. ۱۸. ۲-۲-۳- هدفهای عملیاتی.. ۱۹. ۲-۲-۴- هدفهای فردی.. ۱۹. ۲-۳- جایگاه نظام پاداش در مدیریت منابع انسانی.. ۱۹. ۲-۴- رابطه پاداش و انگیزش… ۲۰. ۲-۵- تعريف انگيزش… ۲۲. ۲-۶- نشانه‌هاي …

[PPT]مقاله: سیستم پاداش

نکته مهم این است که کارکنان سازمان، سیستم پاداش را عادلانه و منصفانه بدانند و طراحی درست و عادلانه آن از نظر سازمان به تنهایی کافی نخواهد بود. 13. نظریه برابری …. انوا ع روشهاي ارزشيابي مشاغل. الف- روش امتيازي : طریقه عمل در روش امتیازی از این قرار است که نخست، انواع مشاغلی که در سازمان وجود دارند شناسایی می شوند و سپس از هز …

دانلود مقاله مبانی نظری انواع مشارکت کارکنان با پیشینه پژوهش

دانلود مقاله مبانی نظری انواع مشارکت کارکنان با پیشینه پژوهش : لارای (1989)، حلقه های کنترل کیفیت ، گروه های کار خودمختار ، مدیریت کیفیت جامع ، مشارکت در مالکیت ، مدیریت بر مبنای هدف ، دموکراسی صنعتی ، شوراهای مدیریت میانی ، تصمیم گیری مشترک ، مشارکت در فروش ، مشارکت در آموزش ، مشارکت در تحقیقات و نظام …

[PDF]ی حسابرسی و پاداش الزحمه ی بین حق رابطه مدیره هیئت

های سرررمايه. گذاران. ،. تحلیل. گران و محققان در شررناسررايی عوامل موثر بر پاداش هیئت. مديره بکار می. روند. ،. نتیجه. گیری خود را به اتمام می. رسانیم . (٢. مبانی نظری ….. های تحقیق. انتخاب شدند . -5. (٢. روش گردآوری داده. ها. در اين تحقیق گردآوری اطالعات در دو مرحله انجام. شرررده. اسرررت . در مرحله. ی اول ب. رای. تردوين مبانی نظری تحقیق از …

پایان نامه بررسی رابطه بین رضایت شغلی و عملکرد کارکنان

۱۸ شهریور ۱۳۹۶ – آنان نسبت به برخی وجوه حرفة خود دارای احساس مطلوب یا نامطلوب هستند و در مورد آنچه که انجام می دهند نظری کلی دارند. … بنباراین رضایت شغلی باعث افزایش عملکرد می شود و عملکرد شغلی موجبات رضایت شغلی را فراهم می آورد در هر سازمانی باید راه های مؤثر در ایجاد رضایت شغلی …. فصل دوم : مباني نظري وپیشینه تحقيق …

فروشگاه فایل بلبل | مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره …

در سال ۱۳۵۴ براساس اصلاحیه مورخ ۲۸/۱۲/۵۳ قانون استخدام كشوری و به موجب بند ۶ قسمت ب ماده ۶۰۴ قانون مذكور وظیفه ارزشیابی و كارایی در دستگاه‌های اجرایی كشور، به منظور راهنمایی آنها در جهت برقراری روش‌های صحیح اداری و اصول مدیریت و گزارش آن به نخست وزیر، به سازمان امور اداری و استخدامی كشور منتقل و در پی آن دفتر ارزشیابی …

ارزیابی عملکرد| منابع علمی|ایبوک|مقاله انگلیسی|ترجمه …

PMD124-سیستم پاداش-مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی: (بسته های آموزشی مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت و حسابداری) . … 71 2-2-4- سیستم عملکرد فردي 73 اندازه گیری عملکرد 75 مباحث اندازه گیری 76 معیارهای داده وستاده 77 مقیاس های عملکرد 77 انواع روشهای بررسی و ارزیابی عملکرد سازمان 78 مدل .

[DOC]بهره وری نیروی انسانی – مدیریت توسعه سازمان و منابع انسانی

9- روش‌هاي انجام كار: 12. عوامل موثر در بهره‌وري 12. الف: عوامل برون سازماني: 12. 1- عوامل فرهنگي: 12. 2- عوامل اقتصادي: 13. 3- عوامل اجتماعي: 13. ب- عوامل درون سازماني: 13. 1-نيروي انساني: 13. 2- فضاي سازمان: 13. 3- حقوق و دستمزد: 13. 4- آموزش كاركنان: 13. 5- تكنولوژي: 14. 6- تشويق و پاداش: 14. 7- فرهنگ سازمان: 14. 8- كيفيت زندگي كاري: …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *