پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان

پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان

پیشینه ومبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 15
فرمت فایل docx
حجم فایل 375 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58

پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 3349

کاربر

پیشینه و مبانی نظری رضایت و وفاداری مشتریان

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

فهرست

بخش اول

23

1-2-مقدمه

24

2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی

24

2-2-1- رویکرد معامله ای (سنتی)

24

2-2-2- رویکرد بازاریابی رابطه مند

25

2-2-2-1-استراتژی های بازاریابی رابطه مند

26

2-2-3- رویکرد بازاریابی مبتنی بر همکاری

27

2-3-ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان

33

2-3-1-وفاداری

34

2-3-2-اهمیت وفاداری

35

2-3-4-توسعه وفاداری مشتریان

36

2-3-5-مزایای حاصل از وفاداری مشتریان

37

2-4-رضایت مشتری

44

2-5-تعاریف اعتماد

45

2-5-1-دیدگاه های مختلف به اعتماد

46

2-5-2-اعتماد در بخش خدمات

46

2-6-ارزش مشتری

52

2-7-ریسک ادراک شده

53

2-7-1-ابعاد مختلف ریسک

54

2-8-دانش مشتری

58

2-9-هزینه های تعویض

59

2-9-1-انواع هزینه های تعویض

61

2-10-روابط مستمر

63

2-11-سهولت در خرید

64

2-12-تکرار مصرف

64

2-13-قطعیت

65

2-14-ادارک مشتری از کیفیت خدمات

66

2-14-1خدمت

66

2-14-2-کیفیت خدمات

70

2-14-2-1-ابعاد و عوامل کیفیت خدمات

71

2-14-2-2-اندازه گیری کیفیت خدمات

72

بخش دوم:پیشینه تحقیق

2-1-مقدمه

از آغاز دهۀ 1990 بحث بر این بود که سازمانهای مشتری گرا و بازار گرا در بازارهای رقابتی موفق ترند می توان گفت بهترین استراتژی برای سازمانها مشتری مداری است به عبارت دیگر اساس سازمانها مشتری است. امروزه در بازارهای رقابتی سازمانها موظفند خواسته ها، تمایلات مشتریان خود را درک کنند و رضایت خاطر مشتریانشان را فراهم کنند. امروزه بازاریابی در سیر تکاملی خود در مرحله ای قرار دارد که بازار پایان تنها در اندیشه یافتن مشتریان جدید نیستند امروزه هدف از بازاریابی مدیریت تقاضا از طریق رشد دادن و سوق دادن مشتریان تا حد بلوغ در نردبان وفاداری و میل به خرید مجدد سازمانهاست امروزه دیگر رضایتمندی مشتریان کافی نبوده و شرکتها نباید به رضایتمندی مشتریانشان دلخوش کنند آنها باید مطمئن شوند که مشتریان رضایتمندشان مایل به خرید مجدد نیز هستند دراین پارادایم هدف برقراری روابط بلند مدت و متقابل با گروههای ذینفع و مهمتر از همه هدف این است که با حفظ مشتریان و از دست دادن کمتر مشتریان در بلند مدت منافعی حاصل شود که در نتیجه سهم بازار و سودآوری شرکتها افزایش یابد.

2-2-سیر تکاملی رویکردهای بازاریابی:

نظریات مختلف بازاریابی را می توان در قالب سه رویکرد مطرح کرد:

2-2- 1- رویکرد معامله ای (سنتی) :

این رویکرد آغاز مباحث بازاریابی است و در این رویکرد هدف، تلاش درجهت افزایش فروش و یافتن مشتریان جدید است در این رویکرد سازمان فرض می کند که مشتریان موجود را حفظ کرده و بیشترین تلاش را صرف جذب مشتریان می کند در این رویکرد اگر یک مزیت جدید بوجود آید شرکت آماده است تا از یک تأمین کننده به سمت تأمین کننده دیگر حرکت کند و شرکتها در این رویکرد ذینفعانی که سهم مهمی در موفقیت شرکت دارند را نادیده میگرد

( philipson,zineldin,2007 ) .

تاثیر کیفیت خدمات بر رضایت مشتری – دانلود پایان نامه های …

فهرست مطالب صفحه چکیده 1 فصل اوّل-کلیات تحقیق 2 1-1- مقدمه 3 1-2- بیان مساله 3 1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 6 1-4- مبانی نظری تحقیق 6 1-5- اهداف تحقیق 9 1-5-1- … مطالعات بازاریابی خدمات دردهه 1990 روی انتظارات مشتریان و بهبود کیفیت خدمات به عنوان روشی برای ارتقای رضایت مشتری و وفاداری که منتهی به افزایش قابلیت …

رضایت مشتری – مبانی نظری و پیشینه تحقیق

پایان نامه تاثیر بازاریابی رابطه مند بر افزایش وفاداری مشتریان۲۲, آبان, ۱۳۹۶ – ۳:۴۶ بعد از ظهر · بهره وری نیروی انسانی پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی۲۲, مرداد, ۱۳۹۶ – ۱۲:۵۰ بعد از ظهر · پرسشنامه ارگونومی مشارکتی۲۲, مرداد, ۱۳۹۶ – ۱۲:۳۱ بعد از ظهر · دانلود پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری پایان نامه بررسی نارساییهای حسابداری …

مبانی نظری پیشینه تحقیق در مورد وفاداری مشتریان – آپارات

۱۱ دی ۱۳۹۶ – پارس پروژه برای دانلود مبانی نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد وفاداری مشتریان به آدرس ذیل مراجعه نمایید. https://goo.

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بررسي عوامل موثر بر وفاداري …

۱۱ مهر ۱۳۹۶ – يکي از اين راهکارها ايجاد وفاداری در مشتري و وفادار نمودن آنان به سازمان و يا شرکت ارائه دهنده خدمات مي باشد. بدنبال تأمين انتظارات مشتري، رضايت مشتري پديد مي آيد و وفاداري مشتري نيز پيامد رضايتمندي مشتري مي باشد. ريچهلد (1994)، در کتاب قوانين و اثرات وفاداري بيان مي کند «وفاداري چيزي نيست که بتوان آن را …

پیشینه تحقیق , پدرامین

پیشینه تحقیق,پیشینه پژوهش,یک نمونه از پیشینه تحقیق,ادبیات و پیشینه تحقیق,جستجوی پیشینه تحقیق,مبانی نظری و پیشینه تحقیق,

ادبیات نظری وفاداری مشتری – گروه پژوهشی مدیریت ایران

کاربردهای مطلب: منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و… پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی. مشخصات محصول: توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

تماشا | مبانی و چارچوب نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی …

▶ 0:24

۵ دی ۱۳۹۶
برای دانلود مبانی و چارچوب نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد رضایت شغلی به آدرس ذیل مراجعه نمایید. https://goo.gl/a8BRGw.

تماشا | مبانی و چارچوب نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی …

▶ 0:21

۴ دی ۱۳۹۶
برای دانلود مبانی و چارچوب نظری ، ادبیات ، پیشینه تحقیق داخلی ، پیشینه تحقیق خارجی در مورد بلوغ سازمانی به ادرس ذیل مراجعه نمایید. https://goo.gl/N8w4bj.

فصل دوم پایان نامه مدیریت | mahtab fathi | Pulse | LinkedIn

۱۳ مهر ۱۳۹۶ – مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش تجاری. مبانی نظری و پیشینه پژوهش وفاداری مشتری. مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت منابع انسانی. مبانی نظری و پیشینه پژهش مدیریت استعداد. مبانی نظری و پیشینه پژوهش جانشین پروری. مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارتباطات سازمانی. مبانی نظری و پیشینه پژوهش اخلاق …

پیشینه و مبانی نظری رضایت مشتری – ایران دانلود

[DOC] پیشینه-رضایت-مشتری-و-ارباب-رجوع.docx – پایان نامه ارشد مدیریت … phdkar.ir/wp…/03/پیشینه-رضایت-مشتری-و-ارباب-رجوع.docx – ذخیره شده – مشابه سازمان‌های خدماتی برای حفظ رضایت و وفاداری مشتریان خود ناگزیر به تحقیق و …. و با توجه به نظریه شبکه مبادله ای امرسون و نظریه احساسات رالف ترنر ، چارچوب نظری … [PDF] …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *