برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 66
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

فروشنده فایل

کد کاربری 3410

کاربر

برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

چکیده

در ادبیات نوین مدیریت هر یک از وظایف مدیران مانند برنامه ریزی، سازماندهی، کنترل و … جلوه ای از نوعی تصمیم گیری هستند. در این میان تصمیم گیری راجع به انتخاب عناصر آمیخته بازاریابی (محصول، قیمت، توزیع، ترفیع) و تعیین اولویت نسبی هر کدام که شالوده اساسی سیستم بازاریابی را تشکیل می دهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

چرا که علاوه بر ارضای نیازهای بازار هدف باید با اهداف سازمانی و بازاریابی موسسه نیز منطبق باشد. این مقاله انتخاب آمیخته بازاریابی با رویکرد استراتژیک در نظر می گیرد که بدنبال ارزیابی همزمان شرایط فعلی و احتمالی آینده محیط داخلی و خارجی می باشد، مطالعه در شرکت کاشی مرجان انجام گرفته و با توجه به ساختار مسأله از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) استفاده شده است

برنامه‌ بازاریابی استراتژیک چیست ؟ و مزایا برنامه …

رتبه: ۴٫۲ – ‏۶ رأی۱۴ اسفند ۱۳۹۵ – برنامه بازاریابی استراتژیک و مارکتینگ پلن ضرورت های فرآیند بازاریابی استراتژی، مزایا برنامه استراتژیک بازاریابی, نمونه طرح برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک.

[PDF]برنامه ريزي استرات‍ژيك بازاريابي

۳ مهر ۱۳۸۸ – زي ﻣﻔﻬﻮم ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ در ﺳﺎزﻣﺎﻧﻬﺎ.. ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ.. اﺑﻌﺎد ﻓﺮآﯾﻨﺪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﺳﺘﺮاﺗﮋﯾﮏ و اﺳﺘﺮاژﯾﻬﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ.. ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ و ﺗﺤﻠﯿﻞ ﻓﺮﺻﺘﻬﺎي ﺑﺎزار.. اﺟﺮاي اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ.. ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻃﺮح ﺑﺎزار ﯾﺎﺑﯽ اﺟﺮا را ﻣﯽ ﮐﻨﺪ؟. ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ اﺟﺮاي اﺳﺘﺮاﺗﮋي. از ﻧﻈﺮ ﭘﯿﺮﺳﻮن و راﺑﯿﻨﺴﻮن.. ﻋ. ﻮاﻣﻞ ﻣﻮﺛﺮ ﺑﺮ اﺟﺮاي اﺳﺘﺮاﺗﮋي از ﻧﻈﺮ ﻣﯿﺴﻮن و اﯾﺰل.. ﻣﻮاﻧﻊ اﺟﺮاي اﺳﺘﺮاﺗﮋي.. ﻣﻮاﻧﻊ. ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰي.

[PPT]Marketing Strategic Planning ****** **** ********* * *** ****** …

Strategic Marketing Planning برنامه ریزی استراتژیک و نقش بازاریابی در سازمان. 1. **** *** **** **** ****** www.mshariati.net. هیچ خط مشی واحدی وجود ندارد که برای کلیه شرکت ها در راه مقابله با اوضاع متحول در صنایع شان کارساز باشد. وظیفه خطبر و سنگین انتخاب یک خط مشی جامع و کامل برای بقا و رشد شرکت، برنامه ریزی …

برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک – خانه

۱۰ بهمن ۱۳۹۴ – بازاریابی در فرآیند برنامه ریزی استراتژیکی نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد. در این باره یکی از مدیران برنامه ریزی استراتژیک شرکت جنرال الکتریک چنین می گویند:

استراتژی بازاریابی توسط دکترین خبره پارک بازاریابی …

استراتژی به مفهوم جامع سازمانی با استراتژی بازاریابی متفاوت است. البته استراتژی بازاریابی و فروش در راستای استراتژی های سازمانی تدوین می گردد. جامع ترین و کاربردی ترین برنامه استراتژی بازاریابی توسط مشاورین و اعضای هیئت علمی پارک بازاریابی ایران و بر اساس مدل FG360 (مدل برنامه ریزی بازاریابی و فروش …

[PDF]تدوین برنامه استراتژیک بازاریابی – سیویلیکا

ﺧﻼﺻﻪ ﻣﻘﺎﻟﻪ: ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺍﺳﺎﺳﺎً ﻓﺮﺁﯾﻨﺪﯼ ﻫﻤﺎﻫﻨﮓ ﮐﻨﻨﺪﻩ ﺑﯿﻦ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺩﺍﺧﻠﯽ ﯾﮏ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻭ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎﯼ. ﺧﺎﺭﺟﯽ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﯾﮏ ﻓﺮﺁﯾﻨﺪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺘﯽ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻣﻞ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎﯼ. ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺑﺎ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻮﺟﻮﺩ.ﺍﯾﻦ ﭘﮋﻭﻫﺶ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺩﻫﻨﺪﻩ ﯾﮏ ﺍﻟﮕﻮﯼ ﻧﻈﺮﯼ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﯾﺰﯼ ﺍﺳﺘﺮﺍﺗﮋﯾﮏ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ. ﺩﺭ ﺻﻨﻌﺖ ﮐﺴﺐ ﻭ ﮐﺎﺭ ﮐﺸﻮﺭ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﺯ ﻧﻮﻉ ﺗﻮﺻﯿﻔﯽ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﭘﯿﺸﯿﻨﻪ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺍﺯ ﻣﻄﺎﻟﻌﺎﺕ. ﮐﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﺍﯼ …

تدوین استراتژی بازاریابی – دکیدئو

۱۰ آذر ۱۳۹۵ – تدوین و طراحی استراتژی بازاریابی پایه وشالوده برنامه ریزی بازاریابی یک سازمان می باشد. یک برنامه بازاریابی که بصورت علمی و بر پایه استراتژی مناسب تنظیم شده باشد هسته موفقیت هر کسب و کار بوده وسازمان را به اهداف از پیش تعیین شده می رساند. برنامه بازاریابی باید با توجه به منابع سازمان قابل اجرا بوده و …

برنامه استراتژیک بازاریابی » آموزشگاه بازارسازان | مرکز …

برنامه استراتژیک بازاریابی یک مسیر عملیاتی پیشنهادی مرتبط با یک پیشنهاد خاص، یک خط محصول و یا کل شرکت است. جنبه های اساسی توسعه ی یک برنامه استراتژیک بازاریابی، در این مقاله مورد توجه است. بازنگری. تدوین یک برنامه بازاریابی، اغلب با برنامه ریزی استراتژیک اشتباه می شود، چرا که به طور مشخص برنامه …

مراحل اصلی در فرایند برنامه ریزی بازاریابی – پایگاه اطلاع …

برنامه بازاریابی یک سند مکتوب است که وضعیت کنونی شرکت را با توجه به مشتریان ، رقباو محیط بیرونی به تفصیل شرح می دهد و رهنمودهایی برای محقق ساختن اهداف ، اجرای اقدامات بازاریابی و تخصیص منابع طی دوره برنامه ریزی ارائه می کند. برنامه بازاریابی به منظور توسعه استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی جهت دستیابی به …

برنامه‌ریزی استراتژیک بازارگرا – مبنا توسعه بازار

امروزه هدف اصلی برنامه‌ریزی استراتژیک کمک به شرکت است تا فعالیت‌های خود را به گونه‌ای انتخاب و سازماندهی کند که حتی در صورت بروز وقایع غیر منتظره به فعالیت‌ها و خطوط محصولات آن خدشه‌ای وارد نگردد و سلامت شرکت همچنان حفظ گردد.مدیریت بازاریابی درفرآیند برنامه‌ریزی استراتژیک مهم‌ترین سهم عملیاتی را داراست.این مدیریت در …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *